Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
Dünya tarımına yön veren 684 firma Antalya’da bir araya geldi
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Aralarında Hindistan’ın da yer aldığı toplam 31 ülkeden 684 firmanın katıldığı 23. Growtech Antalya Tarım…
Bakan Kurum: İstanbul’da riskli bina stokunu bitirene kadar durmayacağız
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, deprem riskiyle karşı karşıya olan İstanbul’u kentsel dönüşümle güçlendirmek…
Citi, TL pozisyonunun yarısından kârını aldı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Citi, Türk lirası pozisyonlarını daralttı. Bankanın notunda model portföyde yüzde 2 olan TL ağırlığının yüzde…